Marco van Helden, winnaar SAB Driebanden Toernooi 2018

door | 11 feb 2019 | Senioren, Sponsorcommissie

Donderdag 7 februari zijn de halve finale en de finale gespeeld van het SAB Driebanden 2018.

De halve finalewedstrijden

John Bouwmeester tegen Ad van Dorst en René de Lange tegen Marco van Helden. De winnaars werden John Bouwmeester en Marco van Helden.

Finale

De finale ging dus tussen John en Marco, het werd voor beide spelers een moeilijke wedstrijd, die Marco wist te winnen met 14 caramboles tegen 9 in 40 beurten. Onze voorzitter Arend de Vries reikte de prijs uit aan Marco van Helden en bedankte de organisatie.

De inschrijving voor het SAB Driebanden Toernooi was inmiddels geopend en aan het eind van deze dag hadden we al 18 inschrijvers. De inschrijving staat nog open.

Het Toernooi 2019 zal starten op donderdag 7 maart.

Inschrijven bij Henk Oomen, tel: 06 – 15242474, email: henk.oomen1948@hotmail.com.