Nieuwe Hoofdtrainer Seizoen 2018/2019

door | 4 okt 2018 | SAB Zondag 1, Senioren, Verenigingsnieuws

INTRODUCTIE NIEUWE HOOFDTRAINER

Marc de Weerd, geboren en getogen in Bergen op Zoom. Voetbalopleiding genoten bij WILLEM II maar na wat ongelukkige omstandigheden daar jammer genoeg geen beroep van kunnen maken. Werkzaam geweest bij Defensie en nu als zelfstandige werkzaam op het gebied van Project Management, Advies en Coaching.
Al vrij jong begonnen aan een trainersloopbaan, 1989, die echter veel onderbrekingen heeft gekend, veroorzaakt door mijn werk bij Defensie. Een trainersloopbaan van F- tot en met A-jeugd, basketbal trainingen van U17 en 5e tot en met 2e klas KNVB. Met kampioenschappen en degradaties met nacompetities voor promotie en degradatie, ik heb het gelukkig allemaal mee mogen maken.

Mijn overstap naar SAB was een geheel onverwachte. INTERNOS, mijn vorige club maakte plots bekend, ook al was er wel eens over gepraat, dat het zich ging richten op het zaterdagvoetbal. Niet helemaal mijn ding en heb netjes kenbaar gemaakt dat ik het nieuwe seizoen een andere uitdaging ging zoeken. En zie daar, binnen een week had ik een akkoord met SAB.

Voor mij een hernieuwde kennismaking met de 3e klas, waarin ik met VICTORIA’03 gespeeld had. Een 3e klas waarin SAB met de aanwezige kwaliteiten binnen de selectie, thuis hoort.

Ik hoop dit seizoen nog met heel veel SAB-mensen kennis te maken om onder het genot van een ”biertje”, wat verder te praten voetbal en over deze mooie club.