Van onze jeugd coördinator

door | 7 dec 2017 | Jeugd

Mijn naam is Patrick Vermeulen. Ik ben vanaf dit seizoen de nieuwe jeugd coördinator samen met Corné van Loon. Graag wil ik me aan jullie voorstellen.

Ik ben geboren en getogen in Breda. Opgegroeid in Princenhage met een voetbalveldje voor de deur. Daar woonde ik samen met mijn ouders,2 broers en mijn zus. Ik ben de jongste van allemaal en heel de familie was al lid van

SAB. Het was niet meer dan logisch dat ik ook lid zou worden, en op mijn 5e jaar werd ik met trots ingeschreven door mijn vader bij SAB.

Ik heb in de jeugd veel leuke trainers gehad waaronder mijn vader, Hans van Nijnatten, Arend de Vries, de huidige voorzitter van de club, en nog veel meer clubiconen die toen al en nu nog steeds actief zijn.

Toen ik 16 jaar was ben ik al een aantal keren met het 1e van SAB meegegaan om in te vallen en wat me later zelfs een basisplaats opleverde. Daarna heb ik er toch voor gekozen om met vrienden te
gaan voetballen. Ik heb 3 jaar met mijn vrienden bij Baronie gevoetbald. We zijn uiteindelijk terug verhuisd naar SAB waar we nu nog steeds voetballen op zaterdagmiddag.

Een aantal jaar geleden is mij gevraagd of ik een jeugdteam zou willen leiden en trainen. Dit heb ik 2 jaar met veel plezier gedaan. Vorig seizoen werd mij een andere functie aangeboden,
coördinator voor de jeugd en na wat gesprekken met Nico, Arend en Corné, hebben Corné en ik de functie opgesplitst en geaccepteerd. Ik probeer het aanspreekpunt te worden voor de kinderen,
ouders en leiders/trainers.

Ik ga mijn best doen om er voor de kinderen een leuk en sportief seizoen van te maken, zodat we mogelijk door kunnen gaan groeien naar iets veel mooiers.

Groeten,

Patrick Vermeulen